Kundeservice

Ofte stilte spørsmål


Hvordan blir jeg kunde?
Har du tidligere handlet hos Consilimo Group eller merkevarene Edelweiss, Serviteur eller GUSDESIGN, er du sannsynligvis allerede registrert som kunde. I så fall behøver du bare å opprette et passord for å logge inn i nettbutikken. Bestill passord her. Er du ny kunde, kan du fylle inn dine detaljer i skjemaet her.

Jeg har glemt passordet mitt, hvordan får jeg logget inn?
Har du glemt passordet ditt, kan du bestille nytt passord her. Skriv inn e-postadressen du er registrert med og klikk «Tilbakestill passord». Du vil få tilsendt en e-post med link til tilbakestilling av passord. Skriv inn ditt nye passord og verifiser.

Kan jeg handle i nettbutikken som privatperson?
Nei, kun registrerte foretak kan handle hos Consilimo Group.

Er det gratis frakt hvis jeg bestiller for over en viss sum?
Vi gir gratis frakt på alle ordre over NOK 5 000,- i Norge, SEK 5 000,- i Sverige og DKK 4 000,- i Danmark.

Hvordan leveres varene mine?
Vi sender varene med Postnord.

Hvor er forsendelsen min / hvordan sporer jeg forsendelsen?
Forsendelsen kan spores på Postnords nettsider. Sporingsnummeret finner du på fakturaen, som vi sender til deg når varene sendes fra lageret.

Kan jeg hente varene selv?
Ja, du kan selv hente varene på vårt lager, men dette måbøravtales med oss på forhånd, slik at ikke varene blir sendt ut på vanlig vis når du bestiller. Kontakt oss for å gjøre en avtale. Varene hentes på vårt lager i Hensmoveien 21, 3516 Hønefoss. Klikk her for kart på Google Maps.

Jeg har spesielle instrukser til ordren/leveransen, hva gjør jeg?
Om det er viktig tilleggsinformasjon til ordren eller leveransen, ber vi om at du kontakter oss.

Hvorfor har jeg mottatt faktura, men ikke varene?
Faktura sendes ut når varene forlater vårt lager. Har du mottatt faktura, betyr det altså at varene er på vei, og vil bli levert i løpet av få dager.

Jeg har mottatt en en ødelagt vare, hvordan reklamerer jeg?
Send en e-post til service@consilimo.com med relevant informasjon som firmanavn, fakturanummer, samt artikkelnummer og antall på varene det gjelder. Husk å inkludere bilder av de defekte varene.

Jeg har mottatt feil varer, hva gjør jeg?
Send en e-post til service@consilimo.com med relevant informasjon som firmanavn, fakturanummer, samt artikkelnummer og antall på varene det gjelder.

Jeg har bestilt poser med trykk, men antallet stemmer ikke
På grunn av produksjonsmetoden kan levert antall avvike fra bestilt antall med opptil +/-25 prosent ved trykking av poser. Vi fakturerer kun antallet som er produsert og levert.


Har du fremdeles spørsmål? Kontakt vår kundeservice


ÅPNINGSTIDER

Mandag–fredag 08.00-16.00


E-POST

service@consilimo.com


TELEFON

Norge
Telefon 22 80 11 10

Sverige
Telefon 054-187750

Danmark
Telefon 70 26 60 62
Mobil 28 60 89 80
(Henvendelser om Ambiente rettes til vår norske kundeservice, tlf. +47 22 80 11 10)


HER FINNER DU OSS

Norge
Tomteveien 55, 1618 Fredrikstad – Edelweiss kontor, samt showroom for Edelweiss / Serviteur / GUS Design. Klikk her for kart.
Kabelgaten 39 C, 0580 Oslo – Serviteur kontor/showroom. Klikk her for kart.

Sverige
Nolgårdsgatan, 522 30 Tidaholm. Consilimo kontor, samt showroom for Edelweiss, Serviteur, GUS Design, Mr. Plant mfl. Klikk her for kart.

Danmark
Kongshøj Allé 45, DK-5300 Kerteminde. Consilimo kontor. Klikk her for kart.